Apr 17, 2009

rindu la pulak. haishh.

so.
ive been accepted to a matrik in penang..
and uh,
dekat ngan rumah siot!
mwahaha..
but anyway, im still thankful that im accepted,
but,the distance being not far form where I live,
I wonder how its gonna turn out~
im extremely nervous about the whole thing,
albeit undeniably excited..
its just that,
this thing made me look back to all the wonderful times ive had in school..
will it be better there?
or worse??
Or just as great?
But I know, the memories I kept from my school days are special,
because they're created with the people I cherish so so much..
Whom I hold near and dear always..
My friends.
Classmates,
Teachers,
heck, mak cik kantin pown special weyhhh!~
arhh..
takot2..
I really miss those times,
-sembang masa assembly
-lepak kt sanggar
-masa BM usaha sngguh2 pjuk ckg masok library..kukuku..
-gado2 ngan Mat Rap & sewaktu dgnnya..
-wat gila ngan mmber Xam aku yg teramatlah saiko otak mereka..kwang3
-sket2 p tndas..haha~
-pg2 kmpul kat kantin duluuu~ (morning ritual tiap2 hari, 1.kantin,2.tandas,3.perhimpunann)
-nyanyi lagu smart school favourite akuu~
-ajuk2 org yang baca ikrar skola (lagi2 hari khamiss,haha)
-waktu koko p surauu
-waktu xdak kelas hujung2 pon p surauu
-surau itu mmg target fofulerrrr..oh surau~

long story short~
aku rindu sekolahhhh!

setelll..
Assalamualaikum. =D

1 comment:

fidodido said...

zaman sekolah memang best..
susah nak tanding dengan zaman2 lain... :-)

*singgah ziarah kejap...
jgn marah..hehe :-P